Impacto Açıkhava Etki Araştırmasının 2. Faz Sonuçları Açıklandı

Yazar: Unknown Tarih: 23.7.13 Kategori: , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap


Ströer Kentvizyon, bağımsız araştırma şirketi GFK Türkiye ile yürüttüğü Impacto Açıkhava Etki Araştırmasının  2. faz sonuçlarını açıkladı.
Impacto Açıkhava Etki Araştırması, Ocak – Mayıs 2013 tarihleri arasında, İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da, 12 farklı kategoride 16 farklı reklam kampanyası için, en az 3 gün dışarıda vakit geçiren kişilerle görüşülerek yapıldı. Bilgisayar destekli yüzyüze anket tekniğinin kullanıldığı çalışmaya 15-50 yaş arası, ABC SES grupları dahil 2407 kişi katıldı.
Impacto’nun 2.fazında;
  • Sokaktaki insanın açıkhava ünitelerine bakışı,
  • Açıkhavanın reklam kampanyalarına katkısı
  • Mecra karması içerisindeki etkisi
incelendi.
Araştırma için görüşülen kişilere, fotoğraf ve açıklamalar ile desteklenmiş açıkhava reklam üniteleri gösterilerek, son bir hafta içerisinde bu ve benzeri reklam panolarını görüp görmedikleri soruldu. Buna göre; 10 kişiden 9’u en az 1 açıkhava reklam ünitesini gördüğünü belirtiyor.   
Açıkhava reklam ünitelerinin bilinirliği %90’ın üstünde.
En çok bilinen açıkhava reklam ünitelerinin başında İstanbul için billboard (%95) gelirken, 3 büyük Anadolu ili için  en fazla bilinen reklam ünitesinin otobüs durakları (%96) olduğu ortaya çıktı.

Semiyun'dan Alıntıdır.Deneme Yazısıdır.
Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder